رو نوشت

می نویسم تا بنویسند نوشت از دلش یک رو نوشت

رو نوشت

می نویسم تا بنویسند نوشت از دلش یک رو نوشت

رو نوشت 3

آخی

دلم تنگ شده بود واسه بگم بگم شنیدن که بازم شنیدم.

دلم تنگ شده بود واسه شنیدن انتقادی که آخرش میرسه به تخریب.

دلم تنگ شده بود واسه کسایی که به اسم حق از منافعشان حمایت میکنند.

دلم تنگ شده بود واسه گیر های اللکی.

دلم تنگ شده بود واسه توجیه های بی اساس.

دلم تنگ شده بود واسه ..............

اینشاالله که خدا عاقبت به خیرمون کنه


  • sajadt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی