رو نوشت

می نویسم تا بنویسند نوشت از دلش یک رو نوشت

رو نوشت

می نویسم تا بنویسند نوشت از دلش یک رو نوشت

تقدیر نامه

نمایندگان محترم مجلس فارس

استاندار محترم فارس

فرماندار محترم شهر شیراز

شهردار محترم شهر شیراز

ریاست محترم شورای شهر شیراز

دادستان محترم عمومی استان فارس

ودیگر مسئولین محترم استان

 

   موفقیت ارزشمند شما مسئولین محترم و انتقاد پذیر شهر شیراز سومین حرم اهل بیت،در کسب رتبه ی اول قتل در کشور را که براساس مدیریت جهادی شما شکل گرفته است، تبریک عرض نموده و ضمن سپاس و قدردانی از زحمات و تلاشهای صادقانه و بی وقفه ی شما مدیران و مسئولین محترم استان فارس ، امیدواریم با موفقیت های روزافزون، و با کسب مقامات عالیه در حوزه هایی از این گونه موارد موجبات توسعه و ارتقاء خدمت رسانی مطمئن ومطلوب تری رابرای مردم عزیز شهرمان به ارمغان آورید.

قطعا کسب رتبه ی سوم بیکاری و رتبه ی اول قتل در کشور،نشان لیاقت شما مدیران و دولت مردان است.

 از شما متشکریم که به خوبی و با تدبیر شبانه روزی و ولایت مداری تمام،شیراز را به شان سومین حرم اهل بیت شدنش نزدیک کردید.

البته که نقش الگوهای توسعه ای شما در مدیریت این استان،که برگرفته از الگوی توسعه دوبی،مالزی و ... می باشد،نقش مهم و بی بدیلی در این رکورد تاریخی داشته و ما به نوبه خود از حاکمان و مدیران آن کشورها نیز،نهایت قدردانی و سپاس خود را اعلام میداریم.

به شما مسئول عزیز یادآور می شویم که مسئله قتل تنها مسئله جنایی و پلیسی نیست ،بلکه ریشه در اقتصاد و فرهنگ و سیاست و... دارد و ارتباط نزدیک شما مسئولین ارگان های مختلف استان مزید علت شد تا به همه ی شما عزیزان مسئول و مدیران دلسوز که در رسیدن به چنین مقام والایی شریک و همراه هستید خاضعانه  تبریک عرض کنیم.

ان شا الله درسایه الطاف خداوند منان همواره سلامت و دلسوز باقی مانده و پیش از پیش با بهره گیری از این نوع مدیریت مثال زدنی بتوانید استان را در رسیدن به جایگاهی که شما مسئولین جهادی و توانمند آرزوی آن را دارید،دست پیدا کنید.

 

  • sajadt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی