رو نوشت

می نویسم تا بنویسند نوشت از دلش یک رو نوشت

رو نوشت

می نویسم تا بنویسند نوشت از دلش یک رو نوشت

باخاطیان بازکرن بخیه کودک چهارساله برخورد شود

سجاد طاهری، دبیر مجمع عدالت خواه شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در شیراز، با اشاره به بازکردن بخیه‌های کودک چهار ساله در اصفهان، گفت: متاسفانه برای چندمین بار شاهد توهین به اقشار مستضعف جامعه از سوی برخی پزشکان بوده‌ایم و این بار خبر ناگوار باز کردن بخیه‌های تازه گره خورده چانه کودک چهارساله در اصفهان به دلیل عدم بضاعت مالی دل ما را به درد آورد.


وی با بیان اینکه در حکومتی که یکی از اصول شکل‌گیری آن حمایت از محرومین و مستضعفین جامعه است، این گونه با این قشر مستضعف برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دفعه اول نیست که شاهد این گونه اتفاقات ناگوار به دلیل نبود وضعیت مناسب مالی از سوی پزشکان هستیم، جای تعجب دارد که چرا مراجع قضایی به طور جدی این قضایا را پیگیری نمی‌کنند و با خاطیان این قضایا برخورد جدی نمی‌شود.

 

دبیر مجمع عدالت خواه شیراز با اشاره به اینکه این برخوردها برخواسته از نظام سلامت مشکل‌دار کشور است، تصریح کرد: زمانی که پزشکان حقوق چندین برابر از سطح متوسط جامعه دریافت کنند، غرور ناشی از آن باعث همچین برخوردهایی در جامعه می‌شود.

 

طاهری با بیان اینکه حقوق چندین برابر پزشکان باعث می‌شود خود را طبقه‌ای جدا از مردم به حساب آورند، بیان داشت: این سبب می‌شود به خود اجازه چنین حرکت‌هایی بدهند که با اصول اسلام و انقلاب هیچ سازکاری ندارد و هر انسان آزاده‌ای را از هر دین و فرقه‌ای آزار می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه امیدواریم که مراجع قضایی برخورد شایسته‌ای با خاطیان این ماجرا داشته باشند، خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت و درمان نیز به جای پرورش پزشکانی که خود را برتر از اقشار جامعه می‌دانند، در جهت اصلاح نظام سلامت کشور قدم بردارد.

 

دبیر مجمع عدالت خواه شیراز در ادامه بیان داشت: از وزیربهداشت خواستاریم تا از طرف جامعه پزشکی از خانواده‌ این کودک عذرخواهی کند تا مرحمی بر دل این خانواده باشد.

 

طاهری با بیان اینکه مجمع عدالت خواه دانشجویان دانشگاه‌های شیراز این گونه حرکات را به شدت محکوم می کند، تصریح کرد: مجمع عدالت‌خواه دانشجویان دانشگاه‌های شیراز خواستار آن است که پزشک و تمامی دست اندرکاران خاطی باید برکنار و مجازات شوند تا درس عبرتی برای این‌گونه از پزشکان شود.

 

  • sajadt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی